Skip to main content

0416 - 334 664
0031 - 416 334 664
info@bad-koning.nl

Service

Badkoning werkt altijd servicegericht. Plaatsing gebeurd vakkundig en voor service en onderhoud hebben wij de juiste specialisten in dienst.

                                                    

                                                                  Vakkundig uitgevoerde plaatsing

Plaatsing

De plaatsing wordt vakkundig uitgevoerd en vormt voor u géén belasting. Wij maken samen met u een afspraak op een tijd die u het beste schikt. De werking van de badlift of het instapbad wordt na de plaatsing aan u uitgelegd. Eventueel oud materiaal wordt door ons gratis afgevoerd en natuurlijk laten wij uw badkamer schoon achter.

Service en onderhoud

Ook na de aankoop en plaatsing van uw badlift of instapbad kunt u rekenen op de juiste service. Op onze producten zit een standaard fabrieksgarantie van twee jaar. Onze servicebussen zijn uitgerust met de meest voorkomende onderdelen, zodat wij eventuele defecten zo efficiënt mogelijk kunnen verhelpen.

Om een correcte werking en veiligheid te waarborgen, adviseren wij u een Inspectie- en onderhoudscontract af te sluiten voor uw aankoop. Uw badlift of instapbad wordt dan onderhouden, geïnspecteerd en gekeurd. Vervolgens wordt een goedkeursticker voor een maximale periode van twaalf maanden afgegeven. Naast functionele voordelen, biedt het contract u ook de nodige financiële voordelen. Zo betaald u géén kilometer- en voorrijdkosten en ontvangt u op het arbeidsloon van onze monteur èn op de te vervangen onderdelen een korting van 10%.

Het Inspectie- en onderhoudscontract heeft een duur van twaalf maanden. Voor de volledige inhoud van ons Inspectie- en onderhoudscontract kunt u het onderstaande document downloaden.

Algemene informatie Inspectie- en onderhoud Plus [PDF 24KB]